آکورد نخواستم محسن یگانه
تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, | 22:9 | نویسنده : دارا

 ریتم:4/4

F#m..............................D

نخواستم با غم بسازی     نخواستم هیچی نگی

A......................Em

نخواستم درد دلت رو دیگه با هیشکی نگی

D............................G

آخه عشق اجباری نیست    تو زندون من نمون

F#m......................A

حالا که فکر رفتنی   دیگه از موندن نخون

F#m................A...................G.....................Bm

تا دیدم میخوای بری دلم راتو سد نکرد برو فردا مال تو دیگه اینجا بر نگرد

F#m................A.................G.....................Bm

بدون من بعده من دلتو هرجا جا نزار غم با من بودنو تا من بعد یادت نیار

A........................Em.......................F#m.......................D

اگه شونت تکیه گامه پس چرا من تنها شدم چرا هر لحظم همیشه منم تنها با خودم؟

F#m........................A..............D................................G

یه تصویر از عکس چشمات روی دیوار دلم چقد غصم خنده داره چقد بیکاره دلم

F#m................A...................G.....................Bm

تا دیدم میخوای بری دلم راتو سد نکرد برو فردا مال تو دیگه اینجا بر نگرد

F#m................A.................G.....................Bm

بدون من بعده من دلتو هرجا جا نزار غم با من بودنو تا من بعد یادت نیار


F#m.........................A............................G.....................Bm

اگه شونت تکیه گامه پس چرا من تنها شدم چرا هر لحظم همیشه منم تنها با خودم؟


 

لطفا نظر بدین!!!



نظرات شما عزیزان:

babak
ساعت16:01---17 خرداد 1391
matn khate 6 yekam eshtebast,ta men bad neveshti ke dorostesh (To men bad...)hastesh

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: